ny bilbarnstol

glömde bort dag nr 4 igår,så jag tar den idag, det var alltså KÄRLEK..


kärlek för mig är först o främst min son Liam sen min familj mina vänner o mina hundar.. sen jag fick liam har ordet kärlek fått en helt annan innerbörd..


idag har jag inte gjort så himla mkt. vi har sålt liams bilbarnstol o ska beställa en ny, vi har sökt som galningar o har bestämt oss för en maxi cosi air protect..




vid fem tiden åkte jag o liam hem till johanna o robin där de bjöds på middag :) sen bakade vi en jätta god chokladkaka de var den godaste jag ätit helt klart. var en riktigt mysig kväll.. :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin stol han får!

2011-02-05 @ 09:42:32
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0