fredagsmys

så var det fredag igen, veckorna bara rusar förbi, Liam är hemma igen han har haft sån torrhosta inatt även jag. så nu sitter han är äter frukost, mattias har hållt på i garaget igen typ hela natten så han sover men jag tänkte göra frukost åt honom nu o vecka honom snart innan han ska iväg.


jag är så sugen att gå på bio men vi har som vanligt ingen barnvakt, för de som brukar vara det är dom vi skulle ha gått med haha.. är skit sugen på att se sanctum, när jag såg trailern för den på bion första gången tänkte jag att den där ska jag då inte se,då jag inte är ett stort fan är såna där krisfilmer, men de vore nog rätt kul ändå att se den i 3D..

tatueringssugen till max är jag.. men vet inte rikitgt vad än så länge.. :) och det bästa av allt nu var det bara minus 2 ute yeeeeey de går åt rätt håll




Kommentarer
Postat av: Evelina

vi kan ju barnvakta. men då får ni säga till INNAN vi åker hem :D haha

2011-02-26 @ 12:07:24
Postat av: bellyni

så sjukt snygg tjej!

2011-03-01 @ 13:35:45
URL: http://bellyni.spotlife.se/
Postat av: Joss

den där bruden på bilden är inspiration!!!!

2011-03-03 @ 16:54:27
URL: http://sickbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0