Dag 3

MIN DAG
började dagen med sovmorgon ;) vaknade med en härlig känsla idag, mattias gick ut med hundarna idag som jag alltid annars gör pga att jag är lite sjukling nu ;) började med att slänga in en maskin tvätt innan jag gjorde frukost.. :)   efter det så lekte jag o liam ett tag o han tränade free running *som alltid*   sen sprang vi ner till ica o handlade till vårt lilla bak vi roat oss med



kladdkaksmuffins o blåbärmuffins


efter det har vi lyssnat på musik, spelat lite bollibompawebben vart ute med hundarna o ätit middag, sen har jag dammsugit o nyss kom jag in från en långpromenad med hundarna, jag gick som bambi på hal is.
nu lägger mattias liam o johanna o robin kommer snart o hälsar på oss o ser på film med oss.

det var lite hur en av mina dagar kan se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0