you are a toyboy worht his name

WOOOW VILKEN MAN HAN ÄR DEN DÄR TOM HARDY!


jag o mian har haft filmkväll vi såg WARRIOR o voi heliveti vad het han är den där tom.. vi var helt saliga o kom fram till att vi skulle dela på honom så de vart rättvist... vid halv tio gick jag hem o böt om o tog med peanut ut på ännu en långpromenad för det var dags för mitt kvällssamtal som jag idag hade med walle.. :) mycket trevligt nu ska jag kolla film o sussa snart..  min förkylning är påväg bört också asnajs ju :)



ta vara på ditt liv o se till att forma det så d passar dig.. det finns så mycket fint som man bör vara rädd om.. är så nöjd med människorna jag har i mitt liv nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0