sunday bloody sunday"

tågresan hem igår var lätt den bästa tågresan.. lärde känna en kille "trogen" från norberg haha fett roligt.. sen i surahammar hoppade janne på med ruggis :) peanut vart gaaalen så att säga.. systeryster var här o förfesta lite innan hon stack på fest vid åtta tiden.. skulle egentligen gått ut på krogen men jag o janne stannade hemma istället o efter ett tag släppte vi ihop hundarna o de gick faktiskt bra... dom sov breve oss i sängen i natt utan problem asbra för peanut hatar ju andra hanhundar...

drummerboy you´r so fine





nu har janne åkt hem o syster som kom tillbaka hit inatt är också på väg hem snart JAG VILL HA MAAAT är vrålhungrig o snart kommer min prins hem..



Aaaaaaaaw vilken underbar lördag o söndag jag haft LYCKA!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0