kurrkurr

Ilskeproblem? say what? hur var det med den där dumma art kursen vad var de jag inte lärde mig haha.. fuck it......  fck ett sne steg när vi var på raised fist spelningen o d var nån snubbe som skulle hoppa upp på scenen genom min o seppans axlar jag tände till på noll cylindrar vände mig om o puttade honom bakåt sen körde jag en kickspark i magen på honom de hårdaste jag kunde så han flög nån meter bakåt..  o mina små utbrott är jävligt täta just nu men de går väl över snart hoppas jag..




<3


har haft en mysig em/kväll hos mia med kidsen dom har badat tillsammans o vart helt galna, vi har lyssnat på musik sjungit o snackat massvis.. terapi för oss känslomänniskor hihi..  lucia var också med en snabbis,trevligt  glad att jag har mina fina vänner ni ger mig så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0