Ensam mamma röker!

heeej o välkommen till ensam mamma röker DESPERAT!  det är kallabalik i mitt huvud. OVERLOADED! för mycket känslor för många inblandade. .. idag gjorde jag det IGEN o bad mm att ta bort mitt nummer..  OM jag hade vart med i ensam mamma söker hade jag GARANTERAT valt att träffa DIG en vecka till varje gång ;) för sundare Relation "läs relation" ej förhållande, har  jag ej vart med om.. vi har gjort avslut med varandra ca 10ggr under tre år fast vi aldrig haft ett förhållande.. vi har nått att bygga på va? hehe :) coolt va.. not


angående det jag skrev igår inatt om att träffa nån ny.. NO THANKS MR säger jag bara ENOFF kommer garanterat inte nässla in mig i minsta nya relationen utan ska hålla mig så långt ifrån allt som har med känslor att göra.. punkt slut!  jag ska följa mina känslor jag har för en viss person oavsett om de leder nån vart eller inte sådeså :)





dagen var perfekt, efter det jätte söta luciafirandet o den mysiga grötfrukosten på dagis, fikade mia jag lucia o therese hemma hos lucia innan de var dags för mig att åka till rehab där de bjöds på god mat o några förståndshandikade spelade med sitt band SAM BANDET... åh vad fint det var. vart verkligen rörd. men mitt i pausen kolapsade jag.. min kropp sa ifrån o la av helt enkelt o har vart helt förstörd sen dess.. fick sitta i ett rum o få hjälp ett bra tag o till slut körde dom hem mig så jag fick sova ett tag. mattias var jätte snäll o fixade med liam sålänge.. tusen tack-..- min syn har fortfarande inte återställt sig o jag ser jätte suddigt o texten går ihop o mår inte alls nå vidare  men nu ska jag hoppa i säng..


hihi jag är inte lika bitter som jag låter,bara nästan.. men det är sååhär skönt att ventilera ur sig o få ut alla känslor ;)




nattinatti sov gottigotti

Kommentarer
Postat av: Marina

<3

2011-12-15 @ 08:58:39
URL: http://Jagskriversynder.blogspot.com
Postat av: emma

<3 love you

2011-12-15 @ 22:23:31
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0