dirty

Hmmmf sitter här med lite kvällsfunderingar, vart nyss förfrågad av en kille jag träffat ute om jag ville hitta på nått i helgen.. nu är det ju såhär att jag är "intresserad" av en viss person,men han har sagt till polarn att vi bara ska vara vänner.. så jag vet ju att det ej kommer bli något men nu känner jag mig väldigt kluven då jag ändå har känslor för karlfan.. haha..  what to do what to do..  javisst skulle jag kunna träffa honom, vem vet kanske finner en bra vän där.. men samtidigt kanske mitt hjärta inte är redo för något mer än så...


'
Japp DIRTY det är d jag är rädd att känna mig om jag inte lyssnar till mitt hjärta! och nej jag hoppar inte i säng med någon bara för att vi skulle ses,, just made that clear ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0