Det bleka hotet!

Livet är bra härligt! :)

ska gå och hämta hem lillis nu som är hos sin kompis ivar o leker. sen ska vi gå ner o köpa gottis till vårt fredagsmys!... har hämtat upp vår skeva svarta julgran som vi ska pynta idag om liam är sugen...


när jag vaknade åkte jag ner på stan o köpte luciakläder åt liam,han ska vara stjärngosse iår.. sen hittade jag ett trumset åt honom som han önskat sig.. sen ska jag köpa en gitarr också jag måste få honom musikintresserad för finns de nå bättre än musik? niet :)
mötte upp systeryster så vi gick på stan tillsammans.var jätte mysigt.. o igår sov hon över här vi slappade o kollade film o först såg vi Johans glans :det bleka hotet! fyfan vad vi garvade höll på att kissa på mig flera gånger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0