tankekraft!

jag tror mycket på tankekraft o att possitiv inställning... man styr på något sätt sitt egna öde och skapar sin egna lycka.. sakerna som händer på vägen är upp till var och en att bestämma hur man vill handskas med det oavsett om det är sorg, lycka eller förlust...




just nu skulle jag behöva en skjuts med energi, det är något som saknas men de kommer det också. ska iaf ta och rensa upp i hallen där jag dragit ut det mesta som legat i garderoben.. liam var så snäll o hjälpte mig häromdagen, har lyckas fylla 4st svarta sopsäckar redan med skräp :) har hunnit tvätta upp en hel del utav kläderna också- sköönt.. jag skulle därimot behöva köpa ett torkställ men vill helst slippa då dom är fula o tar sån plats...

höjjer volymen till max o kör igång med det som ska göras här hemma så man kan ta kväller sen.. får kanske sovsällskap om jag har tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0