RAAAAAAW

liam har åkt hem till pappsen o jag är barnledig i 5dygn från och med nu.. börjar barnledigheten med en jävla tristess.. har ingen ork att göra just någonting för man blir rätt steg utav att legat på sofflocket i 3dygn.. tänkte att jag skulle åkt till fagersta o ta ett tidigt tåg hem imornbitti men jag hoppar den tanken o stannar hemma ska kasta i en maskin med tvätt sen bege mig mot mia på en kaffe  och ikväll har jag filmdejt med bellman!...  sen resterande dagar rullar de på i bra form iaf :) glad tjej...

jag ÄLSKAR mitt liv som det är nu inga krav inga förbindelser, bara få vara mamma då man har liam o sen de resterande dagarna i månaden freaka loss PRECIS så som JAG VILL.. som jag inte kunnat göra sen jag var 16år..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0