det gör ont!

att förändras helt som person pga utav medicinen är svårt,svårt som FAN jag är inte mitt gamla glada jag utan nu känns allt åt skogen..  stämningstabiliserande IN MY.. känner mig som ett  kolli utan lycka.. o jag vågade inte ta adhd medicinen igår då jag var dum nog att läsa biverkningarna..



*psykotiska symtom inklusive hallucinationer (såsom att höra röster och se saker som inte finns), tro att andra personer talar osanning eller vara misstänksam

JUST de där får mig att bli LIVRÄDD men det är en övrig biverkning så den räknas inte in som dom vanliga men ändå det är min största rädsla...   jag har pratat med flera stycken av mina vänner idag o dom ska hålla koll om dom ser att jag börjar förändras åt det dåliga hållet... livet känns så orättvist med dessa sjukdomar INGEN kan förstå som inte själv vart där.. det är ett kroppsligt fängelse, en vardaglig kamp om att försöka överleva dagen.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0