booooring!

börjar bli lite rastlös av att bara gå hemma. ja det har gått en dag men iaf.. blir inge arbetsrehab denna vecka heller dessvärre då liam är sjuk o mattias jobbar de två dagar han ska ha honom.. lite tråkigt då jag har så stort behov utav att träffa folk men de får lösas på annat sätt :)


liam har vart på mc D med mattias o malin idag, det var bra att han fick träffa pappsen trots allt för han har saknat honom mkt nu.. sen när han kom hem var han jätte trött så vi mös lite i soffan innan det var dags för godnatt saga o han somnade direkt när jag läst klart.. nu ska jag snart ut med peanut sen ska jag nog också sova i tid idag för man får räkna med att de blir några vakna vändor..


ser fram emot fredagen HOPPAS liam blivit frisk tills dess för då ska vi ner till studion en sväng o de är alltid trevligt höhö..  och sen kommer marina hit yeeeeeeeeey :)



verkar iaf som medicinerna börjar funka på true nu.. för tidigare så har jag fått små manier varje kväll då jag flugit i taket o nu har det vart lugnt varje kväll sen i fredags så hoppas hoppas :)

Livet har inte känns så här bra på åratal som det gjort det senaste månaderna.. trots att jag legat inne vart riktigt sjuk så har jag iaf kunnat känna lycka som jag inte gjort på väldigt länge o sedan jag fick medicineringen så är det ännu bättre... jag kan inte fatta att jag var så sjuk som jag verkligen var för några veckor sedan.. det är skrämmande men ändå så kom det ut något bra av det hela och de var att jag fick rätt medicinering o nu förmodligen kommer kunna leva ett mkt lättare liv på många plan.. Mina vänner har också förändrat mitt liv till det bättre och jag älskar hur mitt liv ser ut nu..



äsch vilken sörja detta inlägg vart haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0