mysdag i solen

började dagen med gym med syster o johanna.. sen efter det åkte vi ner på stan o käkade lunch på vivaldi sen kollade vi lite i butiker o efter det så avslutde vi med en islatte i solen MYS. sen var de bara hämta liam på dagis sen var vi nere i lekparken på stan o njöt av solen o nu kom syrran förbi hemma hos oss. pumba ska få följa med henne hem idag o han ska vara där tills efter helgen. gör ont i mitt hjärta... men ändå de bästa...

har hämtat ut mina kängor  idag som kom med posten som jag fick av matte i födelsedags pressent o sen kom även biljetterna till punk konserten i fryshuset som är i helgen dit jag o en kompis ska åka. vi ska bo på ett hotel som är en båt hela helgen också MYS..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0