sunny is funny

härlig dag de är ute idag frisk luft o sol de gillas.. =) nu är den mysigaste tiden på året när hösten är på väg.. de finns inge skönare årstid att ta hundpromenader på.. jag önskar vi bodde i ett hus på landet så jag kunde ha mig ett gäng hundar.. en riktigt stor hund skulle jag vilja ha sen kanske 2 staffar till.. liam kom upp imorse o sa att han hade bestämt sig för att köpa tillbaka chili.. =( lillkillen de är inte första gången han sagt det.  han saknar honom väldigt mkt.. är glad att han växt upp med hundar för jag tror att de är jätte viktigt för barn eller inte viktigt men väldigt bra iaf. man lär sig om empati o får förståelse för djur.. =) sen är de ju bara för mysigt med hundar oxå ;)

nu ska jag ut med sandra en sväng.. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0