Logopeden!

idag var vi på vårt första besök hos logopeden, liam var jätte trött för jag kom mitt i deras vilostund på dagis då dom läser efter lunch så han vart jätte blyg men efter ett tag kom han igång. vi fick spela bamse memory. och sen fick liam kolla på bilder o säga vad de var och sen plocka leksaker ur en tygkasse  medans hon skrev upp hur han uttalde det och till sist så fick han leka lite med bilar medans hon pratade med mig om hur jag fyllt i papperna jag skulle fylla i.. 3 gånger till ska vi gå där för att få lite tips om hur vi ska rätta till hans tal..=)

efter det åkte vi ut till hälla en sväng liam fick ovanstående byxor o en långärmad tröja o kalsipper..

nu har jag fixat alla kort från utställningen o lagt i mapp som jag ska skicka över till sandra imorn.. fredda filmade oxå å sandras pappa  skulle fixa en skiva åt mig =)  riktigt roligt =)

nu blir de lite myskväll.. puss

Kommentarer
Postat av: sandra

skönt att det gick bra hos logopeden! vart har du köpt byxorna??

2010-09-21 @ 20:53:57
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0