Lillplutten!

tycker synd om Liam som har blåsor i munnen så han har svårt att äta o de har vart så nu i några dagar, de är inte alls mkt han får i sig i matväg o inatt vaknade han till o från och hade ont oxå.. tänkte att man kanske ska fixa nått sånt där man baddar blåsorna med innan matdags men frågan är hur lätt de är för vad jag minns så svider det rätt rejält..


igår så gjorde jag iaf senapskryddad fisk, sån där färdig blandning som man har på torsk tex. det är riktigt gott tycker jag o Liam gillar det oxå..  smidigt o gott att göra ibland ;)



nu vill jag att papperna till utställningen ska komma är så pepp nu så jag spricker.. ska bli riktigt mysigt att åka iväg en hel dag med matte sandra o fredda =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0