kvarter igor

imorse när Liam åkt till dagis så åkte jag och älsklingen ner till nya gallerian igor.. FINT..=) tummen upp.. ;) vi käkade en varsin fullkornsbagel o en stor kopp latte. namnam. sen köpte vi skor åt liam. dom matte köpt häromdagen var för smala så han kunde ej ha dom men vi hittade ett annat par viking goretex, HOPPAS han kan ha dom.. sen fick han även ett par timberland känger som oxå är waterproof, kommer inte på de svenska ordet ;)det var halva priset på timberland kängorna..dom kan man ju ha på vintern oxå när de inte är för kallt, bara man har en ullstrumpa i så.




nu ska jag kika klart på topmodel sen ska jag ut med peanut o sen hämta hem min älskling o ikväll blir de fredagsmys för hela slanten.. =) längtar tills idol..



Kommentarer
Postat av: Erika

jamen då vet jag vart det ligger :-) men har bara aldrig provat stället.



Timberland kängor är såå snyggt :-)

2010-09-24 @ 13:09:07
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: sandra

Vart har ni köpt timberland kängorna? Kram

2010-09-24 @ 20:58:04
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0