lördag & söndag

igår var jag o hälsade på pappa m familj. hade jätte trevligt. var hemma hos dom innan vi gick ner en vända till pappas nya jobb d'är han jobbar som lärare för plåtslagare o sen gick vi en vända på stan innan pappa bjöd på mat på harrys. det var jätte gott o jag tror inte jag har vart så mätt på år å dagar som jag var efteråt.jag åt harrys goda filetallrik med idaho potatis rödvinssås chilibearnes o ungsrostade grönsaker o vitlöksbröd med tjaztziki till.. namnam till efteråt åt vi rabarberpannacota med färska bär och caffe latte.. jag har aldrig ätit pannacota förut men cheeeeses vad gott de var, efter de började riitta jobba å jag å pappa somnade båda två på soffan sen var de dags för att åka hem. sen hade jag en trevlig kväll med jonte sandy o matte vi kollade på idol ifrån fredagen..

och idag så har vi fart o firat sandras födelsedag o jag och sandra var på en loppis dom hade i deras område jag hittade ett par elefanter från thailand. dom var sååååå fina. nu hänger dom inne i sovrummet <3
här kommer lite bilder ifrån idag. vi vart ett heeeelt gäng men de vart inte så många bilder..















mitt loppisfynd




nej nu ska jag ta en kvällspromenad med min fina lilla jordnöt innan jag o älskling ska ha lite filmmys..


Kommentarer
Postat av: Erika

mysig dag :-) det var "bara" öroninflammation Ludwig åkte på, visste inte att det kunde slå till så från ingenstans!



kram

2010-10-10 @ 23:26:02
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0