kränkning

jag blir chockad när jag hör föräldrar säga så fula ord till sina barn. dom kränker dom o jag förstår inte att man ens kan säga såna ord till barn. ja de är förskräckligt...


när vi kom hem från vår lilla tur till hälla å jag var ute o rastade peanut så åkte de förbi en man o kvinna i en bil o mannen körde vingligt som attan sen stannade dom till vid vägen o han sopa å på henne värsta smällen över munnen.

en annan sak som hände imorse var att jag var ute o gick på en längre promenad så såg jag en lös hund komma springandes från skogen. så jag följde efter den då den sprang åt ett helt annat håll. till slut fick jag tag på den o då visade de sig vara tantens hund som jag skällde ut häromdagen. så jag fick ta andra änden på peanuts koppel o gå dit dom bor, dom bor vid oss husen neranför. sen efter en bit kom tanten o eftersom hon ej hade koppel fick vi gå med dom hem o lämna honom.

jag vart riktigt irriterad på henne häromdagen iaf då hon brukar gå med hennes dotters o sin hund samtidigt o hon kan knappt hålla dom.  hursom helst kom vi i en korsning o hennes hundar började dra mot oss så jag tänkte att jag stannar väl då så hon kan gå förbi. tanten hade värsta problem o jag stod kvar. plus att jag hade liam med mig som cykla. då börjar hon gapa på mig att vafan går du inte för. då tände emma till på noll cylindrar. jag stod kvar för hennes skull så hennes hundar itne skulle dra omkull henne.. å sa de att hon kunde bett mig gå om hon så ville.. ja ja onödigt av mig att bli så förbannad men hon fick höra ett å annat.. hon lät sitt barnbarn gå ut med hundarna förut då drog hundarna omkull ungarna å drog fram till våran. som INTE gillade andra hundar..  o nu var de oxå hennes barnbarn som vart ute med hunden o den hade rymt.  inte kul om den blir påkörd eller skapar kaos i trafiken..



Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-01 @ 03:33:45
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Linn

Kika in bloggtävlingarna, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-11-01 @ 10:01:17
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0