jobbig dröm

är inne i en känslig period just nu. gråter för minsta lilla. på ett sätt är de rätt små skönt på något underligt sätt.

inatt drömde att jag träffade Lotta o jag vart jätte ledsen å började gråta, hon sa att hon fortfarande levde men bara gömt sig. jag var så lycklig att hon finns kvar i livet.   de var ett lila sken på himlen o allt kändes så bra.. sen vaknade jag av att jag grät i sömnen







saknar redan min lilla prins.. <3 mattias o liam ska sova hos hans föräldrar idag o jag ska ju på utställning imorn så jag är hemma o ska klippa klor, tvätta hund o pyssla om honom lite extra idag. sen ska jag ha lite filmmys för mig själv ikväll. kan vara skönt ibland. men de där med att sova ensam skulle jag gärna hoppat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0