godmorgon!

idag sov jag till kl9 o matte som gick upp med liam hade somnat om på soffan så de var bara för mig att göra ordning liam. som tur var hade han fått frukost vid åtta iaf =) sen gick jag ut med peanut o nu sitte rjag o lyssnar på musik o ska fixa lite frukost..


min cykel har någon roat sig med o haft sönder mitt framdäck så jag måste ta bussen till arbetsrehab idag o Liam skulle bli hämtad tidigare idag på dagis för han skulle få följa med sin bästis Ivar hem o leka =) så han skulle hämtas hos dom vid 5tiden istället. vet någon som är väldigt glad över det =)  idag är de dagis foto oxå =) och jag sitter o nyser o nyser har nog blivit förkyld.  och idag är det städdag o syster kommer hit i em...




min jordnöt som nu är 7månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0