bake a cake

idag har vart en riktigt CRAP DAG.. började med en riktigt hemsk dröm som följt mig hela dagen. så har min stress kommit tillbaka sen jag började på arbetsrehab så vissa dagar kan jag knappt sitta eller gå för de känns som jag vickar åt ena sidan. å lutar jag mig framåt känns de som jag faller framåt fst jag står helt still..

hursomhelst så bakade jag o liam två satser kärleksmums för att fördriva eftermiddagen idag.. de gick sisådär hehe de började med att vi hällde ut allt kaffepulver när vi skulle göra kaffe, sen kläckte jag ett ägg i sockret o de var ruttet, de stank nå fruktansvärt, men till slut så flöt allt på =)




nu ska jag aktivera peanut med lite lekar sen är de soffan som gäller innan de är dags att sova.. nattinatt

Kommentarer
Postat av: Erika

låter inte son någon bra start på dagen, men skönt att det blev bättre och gott med kärleksmums :)



Var faktiskt första gången jag åt mat från Limone, men får bli fler gånger nu :-)



2010-10-12 @ 22:00:21
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh vad gott... Kanske man skulle baka sånna till Lokes kalas.. Vad hardu för recept? de där såg super smarriga ut!

2010-10-13 @ 10:23:54
Postat av: emma

http://www.recepten.se/recept/mockarutor.html



där har du receptet eve.. =) dom vart jätte bra men man kanske kan ha i ett extra ägg då dom vart väldigt luftiga o gick sönder väldans lätt... ses i helgen! kram

2010-10-13 @ 14:44:16
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aha okej då ska jag göra det! Ja det gör vi! kommer ni vid 13.00 på barnkalaset eller kommer ni efteråt? Tänkte säga åt mamma å dem å komma vid 16. Loke ville nog helst att Liam skulle komma på det kalaset så han kan leka med liam :) Men ta det som passar er bäst!



kram å puss

2010-10-13 @ 18:27:12
Postat av: emma

skulle ta lite mindre bakpulver oxå ;) vi kommer nog när era föräldrar kommer, om jag minns rätt matte snackade något om det förut iaf.. =) puss o kram

2010-10-13 @ 18:48:04
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0