tur

har 3annonser ute på blocket o de har vart jätte många som prutat o så men jag har vart hård hehe.. iaf så ringde två personer idag på två av annonserna o idag hämtade dom sakerna med 20 min mellanrum lite roligt iaf.. =)


ska nog köpa denna byrå till sovrummet iaf eftersom de är dåligt med förvaringsutrymme här hemma eller snarare vi som har mkt skräp hehe..


tycker denna är fin men ska kolla först hur pass den är i kvalite o så..

idag har lillis vart hemma för han o jag har feber o han har även hosta vilket jag har klarat mig ifrån.  förutom min huvudverk har de vart en väldigt bra o skön dag.. =)



kan tipsa om en god paj jag gjorde för första gången idag =)

Fetaostpaj GI recept

med parmesanost fetaost bladspenat soltorkade tomater svarta oliver valnötter bland annat =)


nu ska jag springa ner i tvättstugan..

trevlig kväll på er. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0