today

idag åkte jag och jonte till coop och handlade mat o sen hämtade han liam på dagis när han kom hem så berätta jonte att dom hade bytt skor på liam till gummistövlar när dom var ute som dom var när jonte hämtade honom.. då började liam gråta o sa att han hade ont.. o var blöt så jag fick dra av han stövlarna som han hade gått i ett bra tag. bara det att det var storlek 23 och liam har storlek 27.. 4 storlekar mindre det är ju helt jävla sannslöst jag ringde upp dom direkt.. stackars liten så han har haft ont i fötterna nu till o från idag efter dagis. det var alltså någons stövlar ifrån småbarnsavdelningen o liam hade såna förra året fast större..



imornbitti ska jag åka till veterinären med avalon o på fredag hoppas jag att de itne kommer upp något så jag kan åka till gymmet..



de var så mysigt att ha syster här igår.. <3

nu blir de lite soffmys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0