shutter island

 den kan jag rekomendera =) tiden gick fort o den var spännande hela tiden.. de var en väldig stark historia bakom. o sen man fått barn så tycker jag alla såna scener är såååå mkt svårare att se.. nu får jag ju inte avslöja ngt men ni fattar när ni sett den.. 



en läskig sak som hände på bion när den pågått i ca tio min var de att jag fick skit ont på samma ställe i bägge mina armar. *övre*  de kom helt plöstligt o strama åt o kändes jätte konstigt samtidigt vart jag helt torr i munnen o underkäken kändes konstig o när jag försöka röra händerna eller armarna gick de inte.. har aldrig vart med om nå liknande å de är fortfarande ömt där i armarna..  jämmer jämmer jämna plågor hehe



nu ska jag bara mysa ner mig i soffan o njuta av mitt liv.. Jag har ju faktiskt en helt undebar familj som jag älskar oerhört mkt o det är jag så tacksam för..  


SÖTA DRÖMMAR

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med, riktigt bra film. Det där med dina armar borde du ta reda på av någon kunnig person. Kan det ha med din medicin att göra. Ring till någon sjuksyrra o fråga. Sköt om dig, idag gäller det 2 stora beslut skall tas/Kram Mam

2010-03-12 @ 08:47:34
Postat av: emma

mamma de märks att du är virrig jusst nu ;) min medicin slutade jag med för ett halvår sedan hehe lycka till med dina beslut hörs om ett tag.. styrkekramar till dig.. kram

2010-03-12 @ 09:31:16
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0