påskris



idag efter jag vart på försäkringskassan gick jag o köpte lite påsksaker innan jag gick hem. måste hitta en påskduk oxå tycker inte man får nå sting på de annars.. har absolut inga påsksaker men de är roligt för liam att ha lite så de får man fixa för hans skull..

imorse hittade jag denna underbara sak åt liam.. jag vart överlycklig o skrek rakt ut haha så jag tror den kommer imorn..




köpte även en sån här mössa, liam har ju en tröja i samma märke


om ca en timme kommer älskade syster hit de ska bli så mysigt att ha båda ungdomarna här ikväll vi ska sjunga lite lips o bara umgås..  *LOVLEY*

Kommentarer
Postat av: mor

Åh vad påskfint du gjort. Hoppas att ni fick en trevlig kväll, du o din sis. Lillen, är han en mode freak eller? Är han bara glad över att få nya grejer? Sköt om dig/Kram mam

2010-03-24 @ 09:44:04
Postat av: emmaa

haha nja jackan var väl ingen höjdare han skulle ju ha en gokart sa han,så var väl mest jag som vart nöjd.. Ja förrutom att de vart spel vääälidgt sent när alla var trötta så var de en toppen kväll..mysigt att ha syster hemma.. ha de fint på jobbet.. kram

2010-03-24 @ 18:01:50
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0