mammas trötta kille

liam slockna på soffan direkt vi kom hem lillhjärtat då... dom hade vart ute två timman när jag hämtade honom så de var ju bra =) sitter o väntar på att hundman ska komma hem med hundmaten jag beställt o sen även ett litet hundben till avalons halsband med hennes namn å mitt telenr om hon skulle komma bort..




det ska verkligen bli toppen skönt att komma till svärföräldrarna i helgen de är min lilla rexlax ort.. så mysigt så det finns inte.. själaro...

fick två saker av min finis

en lång skjorta  jag vart överlycklig när jag hitta den har letat länge... ser helt mysko ut på bilden den är mer röd o inte lila aktig som på denna bild. ;)

 
sen en kort baseball inspererad jacka/tröja


nu ska jag ta o busa lite med lillsnorpan tror jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0