lördagstripp ut till hälla

idag åkte vi ut till hälla o kika o vi börja med att äta lunch på max.. deras GI hamburgare är den godaste hamburgare jag ätit tror jag. älskart   sen gick vi över till djurmagazinet o köpte hundben sen vidare till ikea där vi var tvungna att köpa tråksaker som nytt diskställ lampor galgar till oss o till liam o sen köpte vi nya doftljus.. mysigt.. =) förreseten så hitta jag en skit snygg tröja till liam på stan. =)  o jag köpte en adidas tröja åt mig o sen ett par träningsbyxor sen avsluta vi på maxi.. så nu har vi gått i flera timmar o kom nyss hem så jag ska slappa i soffan i fem minuter innan jag börjar med maten





liam fick inviga sina ena wee jeans idag o sin nya hummeljacka




liam somnade innan vi kom till ikea men de var han nog bara glad för hehe



ha en bra lördagskväll matte ska ta sig ett glas rött o jag bacardi breezer o bara slappa i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0