jag slutas aldrig att förvånas

när jag köpte chili så vart jag grundlurad dom som sålde honom sa inte att han var dubbel crypochid o jag kollade ju inte in hans bollar liksom så märkte de när vi kom hem o efter jag pratat med uppfödaren så fick jag reda på att dom hade betalt ut pengar till sussanne som förra ägaren hette samma dag som hon sålde honom just för att han var dubbel c... vi fick aldrig mer tag på sussanne tills idag när vi fick ett mail av hennes vän som ville att vi skulel ringa upp på en gång för sussanne ville köpa tillbaka chili.. vad ska man säga`???????





jag har städat o hållt till ute på balkongen hela förmiddagen. för jag är itne snabb hehe nu har jag en kortsida kvar måste flytta soffan först o sen ska jag ta glasdörrarna när solen gömt sig.. men jag tänkte på hur ologiskt de är att JAG som är extremt höjdrädd bor på sjunde våningen högst  upp.. de går bra sålänge jag har glasdörrarna stängda men öppnar jag dom o kollar ner så får jag lite lätt  panik.. haha skit läskigt..    min pappa är ju plåtslagare o jag förstår inte hur han vågar vara på så höga höjder hihih... det är nog en av mina fobier,..


nu ska mattis köra ner lite saker i källarn sen ska vi ta med hundarna ut o gå o leka lite på nån gård..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0