God morgon härliga torsdag

igår var en av de bättre dagar på länge efter jag vart på hundpromenad o vi ätit frukost tog jag o liam bussen ut till hälla där vi kikade lite i affärer en snabbis o jag hittade en vårjacka sen gick vi vidare till Toys R us o liam fick välja en leksak. sen ringde syster o sa att mamma o hon ville fika så då kom dom dit oxå.. riktigt trevligt sen gick vi till ikea så köpte jag en byrå o en hög hylla itll badrummet å lite småsaker..  


nu ska vi snart åka upp till barnmottagningen allergi.


ha en bra dag allesammans..


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, det var verkligen trevligt att träffa er. Lillprinsen är en riktigt energikick att träffa, o det behöver jag just nu. Blev hyllorna bra?

Ha en bra dag kram M

2010-03-18 @ 10:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0