GAAAAH

fick nyss ett samtal av sjuksystern jag pratade med imorse o min älskade doktor hade skrivit ett medelande till vägverket att hon ej kunde skriva ett utlåtande på mig för att jag ej kommit på mitt återbesök haha skrattretande till hundra då jag inte fått ngn ny tid till henne sen sista gången i november å så kollade sjuksystern upp de o hon såg ju att det stämde.. JAG ORKAR INTE de hon ville kolla vad hur jag mådde nu vilket inte har ett skit rent ut sagt att göra med min adhd.. jag är så ledsen arg o besviken hon har satt käppar ihjulet för mig ett flertal gånger på helt fel grunder..

jag kan säga att jag har tappat förtroende för en hel del doktorer en så kallad at läkare som var där under sommaren hotade att soc skulle ta min son ifrån mig för att jag vägrade ta anti depressiva o vilken jäkla tur att jag inte tog dom då eftersom jag inte ens hade en depression utan adhd...han anmälde jag o fick ett ursäktande hemskickat ifrån nån däruppeifrån men ändå vad ska gränsen gå.. får dom bara skicka ut lite de dom känner för för stunden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0