friday

imorse när jag o avalon vart o lämnat liam så åkte jag till gymmet o cyklade o sprng en sväng sen åkte jag ner köpte med mig en sallad hem sen passa jag på att sova 20min hehe skönt sen var jag helvimsig när jag skulle hämta lilleman.. =) efter dagis var vi ute en timme o lekte lite innan vi gick hem å åt mellis o sen hade vi tvätttid.. nu gör jag middag åt mig o matte liam fick käka fiskpinnar vilket är hans favoritmat men han har inte ätit de på flera veckor så han fick äran att välja idag när de trots allt är fredag =)

vi ska iaf äta cornfärsås med massa japaleno i.. yummie..

imorn  ska matte åka med pirre o joel till stockholm o hämta ett ljus bord o jag o liam ska passa på att städa för på kvällen kommer pirre träs o frej hit på middag jag lär väl åka o handla lite oxå..


ha en trevlig fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0