födelsedags kalas!

hejhej idag har de vart en bra dag=)  vi åkte ner på stan för att köpa present åt terese sen käkade vi lunch på spicy hot.. tog en nr 7 utan ris å de är så gott.. =) sen åkte vi hem o rastade hundarna o gick vidare till pirre o terese dom hade dukat upp hela vardagsrumsbordet med fika..  Liam var väldigt speedad för att uttrycka mig milt..   vi tänkte att de kanske kan vara pulmicorten o när vi kom hem kollade vi upp de, det fanns ej med som biverkningar men när vi goolgade var de många som skrivit att deras barn vart de så vi får avvakta några dagar o se.. på tal om astma medicin så är jag superstolt över Liam som denna gång har tagit sin medicin helt frivilligt innan har vi fått tvingat honom på med masken o de kändes inge vidare.. men vad gör man för sin lille prins så nu är jag så glad över hur duktig han varit desssa 2 dagar =)



så nu har jag diskat upp efter middagen o har gått med mina vildingar i 50min så ska lägga mig i soffan o prata med sötnöten på msn ett tag till.. ser fram emot CSI o CRIMINAL MINDS ikväll =)

Gokväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0