drömmer mig bort



ska nog ta och spara ihop lite pengar till en utomlandsresa men det kommer bli långt framöver isåfall för i sommar vill jag vara kvar här i sverige..


idag var vi hos veterinären o nu ser de ut som avalon stannat upp i sin vikt hon väger nu 16,6 kg.. vi vart tillfrågade om att vara med i en forskningsgrupp å det gjorde vi så avalon fick ta blodprov..  sen åkte jag hem skyndade ut med chili sprang till dagis o hämtade Liam och åkte ner till stan för ´liam var tvungen att ha fodrade stövlar för de är dygnsurt överallt nu ju o jag köpte ett par innetofflor som jag är tvungen att ha men blää vad tråkiga saker att lägga pengar på..


dom här fick Liam ifrån Vincent dom kunde man ha upp till -10 så det är ju bra =)

nu ska jag kolla lite mer resor o drömma mig bort.. nattinatt

Kommentarer
Postat av: mor

Vilken lockande bild! Det blir ju billigast att resa i drömmarna, o då kan man göra flera resor i veckan hahah. Ett annat sätt att resa billigt, är ju inre resor hihih. Rejäla stövlar, gillar han dem?

Sköt om dig gumman /Kram mam

2010-03-26 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0