ARG

pissmorgon..


fick ett mail av akelius imorse att dom kommer INTE byta maskin för dom hitta inget fel.. haha nej sure ändå går mina kläder sönder varje gång jag tvättar i just den maskinen.. getto

sen ringde jag till ångestmottagningen eftersom min doktor där lär skriva ut ett intyg till Lämpet jag ansökt om till körkortet som man lär göra när man har adhd.. det ska alltså vara inne om senaste 4dagar så jag borde ha haft det redan fick till svar att hon ligger efter med massa såna saker.. o när jag säger att skaffa fler doktorer då så man kan få den hjälp man behöver så skulle jag ta de med politikerna.. haha jag ger fan upp snart dom sätter diagnoser man inte ens utan att ens få saker förklarat för sig.. de liknar ett dagis där uppe.. jaja jag får väl betala en ny ansökan när hon väl har tid för att sätta sig ner i 5min..  de var ett halvår sen hon sa att ja ivår har jag nog tid..haha bullshit
JAG HAR INTE VALT DETTA SJÄLV men en narkoman som självmant trycker i sig skit kan fan få körkort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0