vitaminer

nu har jag börjat äta liten vitamin kur.. hårkontroll å b 75 ihopp om att mitt hår ska bli tjockare o sluta ramla av.. jag som alltid haft extremt tjockt hår har nu knappt nå hår kvar på huvudet.. när jag har de uppsatt syns de tom hur jävla tunt de är..  hon på Life sa att om jag åt dom 2 så skulle de vara en rejäl skjuts o håret borde bli bra utav de men om de är som doktorn säger att de beror på stress så vet jag inte..  nu ska jag åka o lämna liam om 2timmar sen ska ja ner till station å ta en latte på waynes o hämta ut tågbiljetten sen bär de av till pappsen trevlig helg allesamans..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad bra Emma! Hoppas det funkar! Men du borde även käka magnesium + kalcium

2010-07-24 @ 11:29:23
Postat av: mamma

Håller tummarna för att detta funkar, men stress är nog en stor bidragande orsak, så försök att hitta metoder för att coola ner lite gumman kram m

2010-07-26 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0