no sleep =

en trött emma som känner sig full.. somnade efter ett o vaknade till efter ca 10min sen efter det har jag legat i sängen o försökt somna, kl halv sex imorse kollade jag på klockan sista gången så det vart inte alls mkt sömn... nu har vi vart o lämnat liam hos sin kompis ivar.. han vart ledsen när vi skulle gå så vi stannade där en timme ungefär o drack kaffe o så.. hans föräldrar är jätte trevliga o de kändes tryggt att lämna honom där.. jag är en aning känslig för att lämna bort honom.  nu har jag tvättstuga o sitter o lyssnar på musik o försöker hålla mig vaken tills den första maskinen är klar sen ska jag sova tills nästa är färdig..
underbara soliga dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0