slapparsöndag

imorn tror jag att dagis hålls på vanliga stället o liam ska dit. vilken koll man har. fast de vart ändrat utan vår vetskap typ..

idag fick vi sovmorgon haha jag ställde klockan men hade stängt av den i sömnen hur ska vi lyckas vända detta nudå?...   idag var jag ner till lagerhaus för att köpa fler skålar dom säljer ut mitt älsklings set nu var dom heeeelt slut o hade en rosa kopp kvar sen enbart orange. dom vill jag INTE ha... så nu vfår jag nöja mig med enbart 3 koppar med fat o 4skålar.. ville ha en heeeeel drööös koppar ju


ska ta och gå ut med hundarna för sen ska vi gå ut i kylan o grilla korv o busa lite.. sen ska jag ta itu med jättedisken och börja packa ner lite vin o whiskey glas o sånt porslin o stuffs man inte använder.. lika bra att börja itid för snart är de dags... weeeeeeiii happyness.. =) liam är så glad att han ska få bo högst upp i samma hus han bodde när han var liten bebis.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0