olika värderingar

de är så svårt med uppfostring när man har heeelt delade uppfattningar....  eller det är inte uppfostring som de gäller utan snarare hur  jag anser hur frukosten ska se ut, jag tycker inte man ger barn först sötad youghurt sen cornflakes o plus de oboy skiiiit frukost som typ består utav socker o luft.... gah ge mig all rösträtt hahah.. =)


idag har vi spenderat eftermiddagen hos sandra o barnen.. edvin sov mest men vaknade en stund innan vi gick så då fick jag chansen attt mysa lite,. =)

imorn är de dags för veterinären IGEN avalon har fått klåda o utslag... so i hope att IF skärper sig denna gång.. annars byter jag försäkringsbolag för nu är jag trött på deras attityd...



Kommentarer
Postat av: Evelina

Nee verkligen inte! du får stå på dig Emma! heja heja :D

kramisar

2010-01-19 @ 20:32:38
Postat av: robyn

verkligen, det är skittråkigt!

de filmerna var ju bra förut liksom!

2010-01-19 @ 22:30:33
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Ritva

Jadu, visst skulle det vara härligt att ha ensamrätt. Och att alla levde och gjorde som en själv, vad enkelt och bra det skulle bli....hmm.Eller? Stå på dig gumman, du är helt rätt ute om du frågar mig/Kram mamma

2010-01-20 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0