mys

nu sitter jag i nya lägenheten o måstte snart krypa in till sovrummet är så trött..  tusen tack till svante för all hjälp idag de gick fort vi tömde nästan hela lägenheten de är tv bänk tv o lkite små saker kvar sen bjöd han oss på pizza här borta på pizzerian oxå =) trevlans.. direkt jag kom in här så kände jag att vi kommer trivas ass hell här,... mkt mysigare än min förra....  laim kom inte i säng förnst halv tolv o då läste jag en bok sen sjöng en sång så sov han som en stock..   imornbitti kommer kai o sis så ska vi ta resten o båda förråden o dom hade jag helst kastat in en granat i hahah...   mina fötter sviker mig bara så efter typ halva tiden så la dom av igen o de gör sjukt ont o eftersom hälarna är så trasiga så går jag på tårna o efter ett tag pajjar höfterna då oxå.. så nu måste jag vila...

slänger upp lite bilder imorn på lägenheten...


söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0