walking on moon

känns som de var en evighet sen man skrev här sist.. har väl hänt lite saker men inget jag orkar skriva om..

igår var iaf pappa här och lämnade BAOTA stora tavlan jag fick =) LOVELEY.. älskar den. och de var skit kul att få träffa pappa/moffa igen =).. älskar dig

idag har vi vart nere på stan o käkat lunch med birgitta johanna o robin mkt trevligt =) sen åkte jag hem o gick ut med hundarna trots mina fötter som inte ivll vara med ngt mer, idag har jag verkligen haft skit ont.. sen helt plöstligt vakna man till att sandra var här med lille edvin han sov tyvär hela tiden. lite bebbegos sitter aldrig fel..

nu sitter jag o lyssnar på musik o kopplar av. hundarna sover BREVE varandra trots att hon börjat löpa idag för första gången..  chili har vart aningen dryg men kunde vart mkt mkt värre. bara hålla tummarna att han inte blir allt för jobbig haha.. avalon är skit läcker i sina svart hund trosor..=) 


Kommentarer
Postat av: Erika

ja det finns en hel del likheter :)



önskar dig en riktigt skön alla hjärtans!

2010-02-14 @ 11:15:15
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0