tillbaka från sjukstugan

angående fossingarna så skulle jag köpa hålfotsinlägg och tjocka inlägg till hälarna o ABSOLUT inte belasta hälarna mkt så antingen får jag dansa på tå eller vila och de roligaste utav allt är det att hon sa att jag kunde förvänta mig att de kommer ta mellan 1-2 års tid innan mina fötter blir bättre sen får jag forstätta äta voltaren som är antihislamister haha kolla stavning.. pga detta måste vi ta ett tungt beslut.. fan varför varför varför. jag är rätt så less på alla motgångar.  sen såret tog dom en odling på och jag ska gå med kompress som ska vara fuktig i asolsprit som ska suga ut alla bakterier där o  blir de inte bättre om 2-3 veckor så får jag återkomma igen..

life is a pain in the ass sometimes.

nu blir de lite gnäll men 1-2 års tid och gå och ha såhär jädrans ont..  de känns som någon har krossat varje ben jag har i hälarna och de åker runt glasskärvor där inne o att de blöder.. not najs.. så vad ni än gör gå inte i skit skor som tygskor med dåliga sulor o stöd o flipflop man kan förstöra fötterna rejält..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0