stress mitt mellannamn

jaha efter jag hämtat liam på dagis var han helt slut så vi vila o tog de lungt.. så vi mös lite grann sen ringde matte o sa att vi måste ner på stan o möta upp honom när han slutat med bankomat kortet så efter tjat o gnat så åkte vi dit iaf fast vi skulle ha tvättstuga o åka till barnenshus o sen väl där nere så skulle vi köpa med middag hem för ingen av oss har ätit förrutom lilleman..  sen skulle vi som sagt var åka till barnenshus  jag o sandra så hade bussen PRECIS gått så var de 22min kvar så vi bestämde oss för att skita i maten därifån å gå hem så jag skulle komma hem i tid.. suck my mina fötter gör sjukt ont nu..  o sen hade lille bebben inte vart på nå bra humör så de vart inge barnenshus.. så nu sitter jag här o undrar vad man ska göra för mat...  blääää  känner mig så iriterad nu men när  man fått mat i magen brukar de bli bättre... allt detta strul med pengar gör saken inte bättre..  så inget vart som planerat idag med andra ord... 

och medans jag ändå gnäller så kan jag passa på att informera om att mitt tandkött som förmodligen är infekterat gör fruktansvärt ont men har inte råd att gå till tandläkaren innan mina försenade pengar från försäkringskassan kommer o jag får tillbaks pengarna ifrån IF..  tack o hejj nu ska jag söka efter min harmoni

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vilka motgångar du haft ett tag nu, hälsan som sviker och FK som inte funkar som den ska. Ibland känns livet som en riktig uppförsbacke. Vilken tur att det kommer dagar där det planar ut.

2010-02-26 @ 14:19:54
Postat av: emma

tack kära mamma för all hjälp nu känns allt betydligt lättare.. <3

2010-02-26 @ 17:11:28
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0