alla hjärtans dag!

imorse när jag vakna fick jag en jätte fin lång munktröja jag önskat mig ifrån Mattis o liam =) och igår fick jag så fina rosor =)

sen när vi ätit frukost och vart ut med hundarna gick vi ut till lekparken här borta och vi har varit ute i några timmar. UNDERBART.. så himla fint väder.. sen gick vi in och käka sen lunch.. jätte mysigt nu ska jag snart tvätta vilket jag absolut inte vill då tvättmaskinen här nere har sönder kläderna och min absoluta favorit tröja gick sönder i söndags men vi har ju ingen tvättmaskin så vad gör man.. är jätte ledsen angående det..


här kommer lite bilder från idag..















hoppas ni får en bra allahjärtas dag.. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vilka härliga bilder, vad mysigt det ser ut. Så rosiga kinder och glada miner. kram

2010-02-14 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0