pepparkakshus

idag fick liam göra sitt egna första pepparkakshus. jag skulle då sätta ihop delarna o de var ju mitt första oxå så vilket spektakel de var hsha.. :) men liam har designat allt jag fick bara dra dom raka sträcken på taket o så. :) så nu står de på hans julbord inne i hans rum. de luktar pepparkaka där inne.. Liam han verkligen störtälskar julen å de är som de ska vara så jag är nöjd


sen har vi slagit in lite paket o så o bara myst nu har vi tagit in julgranen så man kan lägga under alla julklappar under den för jag vet inte vart jag ska lägga dom längre. men vi ska vänta o klä granen tills imorn dagen innan då vi ska göra julskinkan oxå o sen ska vi mysa tillsammans med liam innan han somnar o de ska bli så mysigt..

mattias var ju ner nu på kvällen o skulle köpa dom sista julklapparna men han hann tyvär inte klart han heller hehe så jag ska åka ner imorn å köpa de sista åt honom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0