nöjd tjej

jag o liam har nyss slagit in lite julklappar som jag haft liggandes o sen de få jag hittade på stan. är rätt nöjd med de jag hittat hittills men har en heeeel del kvar ska snacka ihop mig med matte vad vi ska köpa till dom på hans sida oxå.. :) älskar julen de är så mysigt att ge dom man tycker om julklappar..
<3


johanna som äger peanuts syster kida ringde mig för ett tag sen. har bara träffat henne en gång men vi snackar lite på facebook ibland o hon är störtskön, hon kommer hit imorgon o sover över här så tar vi sällskap till stockholm o hundutställningen som är på söndag. vi lär åka halv sju o fråga mig INTE hur jag ska få upp mattias så tidigt haha kommer bli problem så långt vet jag iaf. liam ska sova hos faster johanna o robin som är sååå snälla att ställa upp..



liam hade satt på peanut solbrillor när jag snackade i telefonen o peanut gillade de :) haha




peanut i sitt nya täcke..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingen idé att ni går och lägger er haha

2010-12-17 @ 19:42:16
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0