måbra helg!

denna helg har vart den bästa på länge.. har bara myst och tagit det lugnt..  ilördags vart vi sena med lussebullarna förns elva tiden på kvällen, o efter det väntade vi på killarna som skulle komma hem så vi satt o tog de lungt bara. när dom väl kom hem så åt vi räkmackor o såg film.

på söndagen var liam vaken med johanna o robin så jag o matte vart bortskämde med att sova till kl 10. och vid elva tiden kom mamma o kai o hämtade liam för att åka å äta på mc D o sen åka vidare till busborgen. Liam vart skitglad kan jag säga =) lillprinsen

så vi vuxna åt väldigt sen frukost med färskt bröd som killarna åkt o köpt å gott pålägg från charken o sen varm choklad med grädde o kollade på " så mycket bättre"


nu hör jag att matte kommer han är så snäll som erbjöd sig att hämta liam då jag inte kan gå på benet  så långt än.. så hörde jag att han köpt med sig en kycklingrulle från mangami. jag är så bortskämd som har honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0