hjärtegrynet

Liam har de inte roligt just nu! igår vaknade han efter mindre än en timme när jag lagt honom sen var han vaken några timmar innan vi la oss igen men sen så var han i princip vaken till kvart i sex imorse då han sov till kl 9 utan att vakna igen. han har ju vattkoppor överallt öga hals i öron o överallt annars förutom underarmar o fötter..  men han har så ont i halsen o de rinner saliv ur munnen stundvis på honom.. mitt finaste hjärta..

peanut är oxå dålig han har ju fått förhudskatarr oxå som jag ska göra rent i en vecka å de rinner blod därifrån stackarn..



peanut känner nog att lillhusse är väldigt dålig för han ska ligga på honom hela tiden..





idag har vi bara legat på soffan vi lekte ca 10min på liams rum sen orkade han inge mera..

Kommentarer
Postat av: mormor

Krya på dig lillprinsen! Vattkoppor är inte kul, du hade det också besvärligt när du var liten Emma.

Peanut ser inte alltför pigg ut han heller.

2010-12-12 @ 21:08:55
Postat av: Erika- mamma till två små

söta dom är :-) kram kram

2010-12-14 @ 09:59:32
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0