drömtydning

de sista dagarna har jag drömt att jag faller o vaknar av att jag rycker till. sökte på google vad de stod för o det stämmer verkligen in på mitt liv just nu

FALL: du drömmer att du faller. enligt freud är detta en vanlig dröm med ångestkaraktär och kan tydas som att drömmaren är rädd att begå ett moraliskt felsteg, förlora sitt arbete eller sitt goda anseende.

det kan även tolkas som att du omedvetet känner det som att du förlorar greppet om en situation i ditt liv (kan antingen vara kärleken, ekonomin, arbetet famijlen/vänner)


sånt här är väldigt intressant tycker jag =)

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag har bara hört gott om märket! Deras fleece är sååå mjuk och skön! Tror dte får bli en sådan fleece jacka nästa gång till barnen, när de vuxit ur det de redan har :9



Trevlig kväll!

2010-12-03 @ 21:15:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0